VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Friday, January 6, 2012

ombak rindu.

cerita ni dah habis pun tayangan kat cinema. tak sempat pun nak p tengok. . kat astro first pun dah ada. .tapi aku tengok kat tv la juga. pasang kabel dari laptop ke tv.

jalan cerita rasanya ada la lain sikit dari cerita yang aku baca kat novel. . ingst ingat lupa dah sebab baca tu pun kalau tak silap 7 tahun yang lepas. .

kat FB ada juga yang cakap nangis, meleleh air mata, sedih, sebak pun ada bila tengok cerita ni. . tapi sepanjang aku dok layan tu. . dok tercari cari la scene mana yang aku air mata aku ni bleh kuar otomatik. . nan ado. . .

tak menusuk kalbu sangat lah. .

tapi masa baca novel dulu. . ceritanya lebih best. .

apa pun ada juga scene yang i like. . layann

yang pertama masa izah n haris kantoi kat umah pak dolah tu (kenduri) - time haris mengaku iza isteri dia yang sah.
tak dan nak snap pic pulak.

next seperti di gambars











posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...