VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Monday, January 23, 2012

70L to 64M

apa nak dikata,
pada ogos 2010 aku beli premium beautiful
pada masa tu. . size waist nipper aku adalah 70L. dan bila pakai pun kena cangkuk yang pertama.
pakai p pakai mai, tetiba pada bulan oktober 2010 aku disahkan mengandung lagi. . alhamdulillah.
bila dah mengandung tu otomatik stop lah pakai premium beautiful ni selama lebih kurang 10 bulan. .
mengandung 9 bulan saja kan. .tapi bila kes bersalin caeser ni aku tunggu lepas pantang lah lebih kurang baru aku start pakai premium beautiful semula. . . seriau punya pasal. .
+ - hujung bulan ogos 2011 lah kan. . cangkuk kedua. . dah ada pengurangan. . .dan terus lagi pakai. . dah boleh cangkuk ketiga. . paling akhir tu. .
dan sekarang. . kira penghujung januari 2012. . dah bertukar ke size 64M cangkuk pertama. . . wow. . alhadulillah.. . ni yang lgi bertambah semangat nak pakai ni. .

* dah lama tak outstation sebab mengandung, beranak, berpantang dan breastfeeding anak kedua. . baru baru ni ( 2 minggu yang lepas), kena p outstation, macam biasa. . kena fly. . ya Allah geramnya tengok pramugari pramugari punya body. . kecikkkk saja. . nak macam tuuuuu. .

kalau nak tau, dalam hal tubuh badan size dan bentuk ni. . anita sarawak lah idola aku. . walau dah berusia, body maintain macam kerengga. .auww

dengan premium beautiful ni. impian nak body macam pramugari tuuu insyaallah bolehhhh punyaaa!!!



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...