VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Monday, September 20, 2010

raya 2010

pengalaman beraya sebagai seorang ibu kepada seorang anak yang masih baby sangat mencabar bagi saya, 1st baby pulak tu..pengalaman masih kurang lagi..
sebelum ada anak, beraya dengan senang lenang. sekarang, dengan anak, yang nak didukung saja..
sakit tulang belakang dah mula terasa.. hari raya pertama, saya keluar beraya tanpa premium beautiful..huhu hanya saya saja yang tahu betapa sakit dan lenguhnya bahagian belakang saya..
keadaan tu sebenarnya dah men spoiled kan mood saya,
tapi pada hari raya kedua saya pakai premium beautiful, alhamdulillah rasa ada benda support pulak walaupun asyik dokong baby. so, hari yang seterusnya, tak tinggal dah..boleh beraya dengan lebih selesa n happy..baby pun tak kena marah dengan ibunya walaupun asyik nak dokong..
~testimonial dari diri sendiri.~
#so kepada sesiapa yang menjadi ibu, atau sesiapa sahaja yang mempunyai masalah sakit belakang, bolehlah merawat dan menyelesaikan masalah anda dengan menggunakan premium beautiful.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...