VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Thursday, September 23, 2010

premium beautiful sesuai untuk ibu bersalin

  • Cup yang berbentuk piramid dapat membantu payudara agar tidak jatuh, puting payudara akan berada di dalam keadaan yang betul. Ianya mengelak berlakunya kanser payudara dimana dibahagian cup mengandungi chitosan.

  • Bra Premium Beautiful dapat membantu menambah susu ibu. Bagi ibu yang kurang susu untuk menyusukan bayi, pemakaian yang berterusan akan menggalak pengeluaran susu.

  • Girdle Premium Beautiful dapat membantu menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut serta menghilangkan kesan rekahan pada kulit bagi ibu-ibu selepas bersalin.

  • Bengkung Premium Beautiful juga serbaguna iaitu ianya bukan sahaja dipakai oleh ibu, malah bayi yang baru lahir juga boleh dipakaikan bengkung jika demam kuning, dengan cara membalut badan bayi.

  • Premium Beautiful juga di gelar produk abang sayang. Jadi ianya sesuai sekali untuk membaikpulih semua badan setelah melahirkan anak.

#ibu yang bersalin normal boleh menggantikan penggunaan bengkung traditional dengan premium beautiful.

#ibu yang bersalin secara caeseran pulak, boleh mula menggunakan premium beautiful selepas habis tempoh berpantang.

*pengalaman saya bersalin secara caeseran: perut nampak macam pregnant 4 bulan je lepas bersalin tu (sebab x pakai bengkung)..haha memalukan.baru 1st baby tu..tapi sejak pakai premium beautiful ni, dah ada perubahan. alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...