VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Tuesday, June 21, 2011

Dangerous!

Kita dah nak capai tahap negara maju dalam tempoh 9 tahun lagi.. Tahun 2020.. orang asyik cakap welcome 2011, tapi sedar tak kita yang kita dah makin hampir tahun 2020?
Dan kita kat takok mana?
Yang memang dalam perjalanan menuju kejayaan, TAHNIAH..! Teruskan usaha, pasti akan merasa kejayaan. Jangan takut, Allah sentiasa bersama-sama orang yang sentiasa berusaha ke arah kebaikan. Tu Jihad namanya, ok?

Yang belum lagi? Mungkin dah tiba masanya untuk kit
a fikir semula, setakat itu saja kah kita nak dalam hidup kita? People move on dan terus cipta kejayaan diri sendiri, tapi kita? Kita kena tengok orang lain yang berjaya supa
ya kita berjaya dalam hidup kita.
Tapi berbeza dengan orang kita.. faham saja lah bila saya maksudkan siapa 'orang kita'.. Tak semua macam tu, saya tau.. tapi ramai yang macam tu.. Saya sedih.. saya jadi semakin pelik, musykil.. kenapa masih ada orang yang macam tu..? Hidup zaman moden tapi otak masih lagi kuno.. ya.. saya tujukan kepada orang yang selalu condemn orang lain yang sentiasa dahagakan kejayaan, mahukan kejayaan. They want it sooo bad, but because of you, they just don't do it..!

Nak dengar perkara baik ATAU nak dengar perkara tak baik?

Oh menghasut namanya.. dan hukuman itu, sendiri m
au ingat lah..

Sejak buat biz nie saya dah merasa keba
ikannya, dah merasa nikmatnya, dan nikmat itu semakin lama semakin bertambah.. semua dengan izin-Nya.. alhamdulillah..

Dan kini bukan lagi tentang saya untuk naikkan income sa
ya semata-mata, tapi saya dah jadi kan ini adalah tanggungjawab saya untuk kongsi pada semua tentang apa yang biz nie boleh bantu kita.. ubah hidup kita.. dari berhutang keliling pinggang jadi bebas hutang.. dari tidak mampu nak sediakan keperluan anak-anak dengan sempurna (boleh sediakan, tapi setakat mana? anak nak itu ini, tapi kita tak boleh nak sediakan, saya sedih.. tapi tak pasti pula yang lain..).. dari tak boleh bagi duit kat mak ayah banyak bulan
dan sekarang boleh bagi..


 
Kita punya impian yang besar & indah.. dan kita dah pun ditunjukkan cara macam mana nak capai impian itu..

Tapi kita terlalu cepat percaya kata-kata negatif yang d
iberikan oleh 'so called friends' ataupun outsider yang kita baca forum negatif itu dan ini (siap mengutuk orang secara terang-terangan, contoh itu kah yang kita nak ikut??).. impian yang baru nak dibina, ZASSSS..!! Vanish! Hilang sama sekali..!
Jangan biarkan impian musnah disebabkan kata-kata orang yang tiada faedah pada kita..

Orang macam ni, sememangnya bahaya..!

Saya tak suka.. saya musykil.. saya ish.. macam-macam lah..

slot motivasi bersama Puan Fazi


Siapa yang tak mahu kehidupan yang selesa.. kan?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...