VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Tuesday, June 14, 2011

Pakai sejak anak dara sehingga kahwin sehingga dah ada anak.

imej sekadar hiasan


Tahniah!! Saya pengguna Corset Beautiful hampir 6thn..tp tolak 9bulan 2x coz dah 2kali bersalin. Saya setia menggunakan corset ini selama 8jam sehari dr umur 19thn sehingga sekarang umur 25thn. Nyawa kedua saya kerana saya selepas keluar dr bilik operation bersalin harta yg saya cari adalah bengkung hai o. Pakai sendiri ats katil, then after 1week complete set saya gunakan. Sehingga kini saya hanya ada 1sahaja corset sehinggalah ulangtahun ke-2 perkahwinan saya, Suami saya berusaha membeli n menghadiahkan kpd saya. Terima kasih Premium Beautiful Corset Hai o krn mbr kebahagian dlm umah tangga n kesehatan pd sy :) " ~Mummy stylo.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...