VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Thursday, May 12, 2011

magic



Haaa.....ni tak sabar rasanya nak cerita dengan kawan-kawan semua. Walaupun produk Premium beautiful ni dh bertahun di pasaran, tapi ramai wanita2 di luar sana...tak tahu kelebihan Premium Beautiful ni. Sepatutnya, setiap wanita di Malaysia ni, harus memiliki PB. Nak tahu miracle2 dan magic yang di alami sendiri oleh penguna2 PB....?

ok....antaranye ialah:



1) Objektif utama Premium Beautiful -kecantikan badan dan meningkatkan kesihatan. FIR akan menyebabkan kepanasan tubuh meningkat anrata 1-2'C. Dengan adanya pemanasan, mekanisme automatik tubuh akan melakukan reverse aktiviti utk menyejukkan suhu tubuh-dengan mengeluarkan peluh melalui pori-pori kulit. Peluh ini adalah pencampuran air, mineral, asid lemak dan racun-racun dalam tubuh. Ini membuktikan Premium Beautiful adalah satu cara untuk membuang racun dari badan (Detoksifikasi). Kesan peningkatan suhu badan juga membuat pembuluh darah di kulit melebar. Akibatnya, peredaran darah menjadi lancar dan memberi zat ke sel-sel tubuh serta pengeluaran sisa metabolisme dari dalam sel dan jaringan menjadi lebih baik. Tekanan darah yang tinggi juga akan menurun kearas normal. Denyut jantung juga ikut meningkat bermakna bekalan oksigen ke otak dan keseluruh otot juga meningkat. 1'C=jantung bekerja >11 denyutan (jantung lebih cekap berkerja).

Selalunya di awal pemakaian Premium Beautiful, anda mungkin akan mengalami 'healing crisis'- proses ini berlaku kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku. Ianya mungkin juga tidak berlaku- bergantung kepada tahap kesihatan badan anda. Berita baiknya ia selalunya berakhir dalam masa 24jam. Jangan risau jika anda mengalaminya- sebab ianya adalah positif kerana ia petanda penyakit anda dibongkarkan dari dalam badan dan akhirnya di lenyapkan terus dari badan.

 
 
Symtom-symtom yang normal berlaku kepada 'client' kami:



1. Sakit kepala - bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan juga anda minum cukup air.
2. Sakit tulang belakang - bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ~ tindakan awal menyelaraskan tulang belakang
3. Terkentut dan sendawa - bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid.
4. Badan rasa sedikit sakit - bagi orang yang selalu demam dan sakit sendi-sendi kerana semasa memakai Premium Beautiful seperti di dalam proses berurut
5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja
6. Berat badan turun - menunjukkan berat badan si pemakai tidak sesuai dengan ketinggian
7. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu - terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. Kesan-kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.
8. Badan terasa cergas dan lebih aktif - kerana tindakan resonan molekul air di dalam badan lebih aktif setelah memakai Premium Beautiful kerana tindakan FIR.

Semulajadi.Tidak perlu senaman, mudah diikuti, keberkesanan dijamin 100%!Penampilan baru yang lebih muda & sedap mata memandang. Daya tahan terhadap penyakit terbina secara semulajadi. Tidak perlu berlapar. Masih boleh makan makanan kegemaran. Badan sentiasa segar dan bertenaga sepanjang hari. Tiada sebarang kesan sampingan.

90% cubaan untuk menguruskan badan gagal. Sebab utamanya adalah kerana memilih jalan yang salah. JANGAN sesekali anda terperangkap dan termasuk dalam peratusan ini!
Jalan Salah: Kurangkan makan seperti tidak makan malam.Kesan: Otot mengecut, air dalam badan mengurang dan kadar metabolisma turun mendadak. Lemak masih kekal.Keputusan: Kurus sekejap, semua KG yang hilang datang kembali bersama beberapa KG lagi sebagai saguhati

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...