VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Tuesday, May 24, 2011

carta kuno

mai mai mai kita tengok sapa yang kena............


Lelaki atau perempuan?..mm entry kali ni special untuk sesiapa yang sedang merancang to have a baby. Ada yang tak kisah dapat baby boy atau baby girl. Tetapi, ada juga yang memilih..Kepada yang memilih tu, boleh la cuba based on carta above. Carta ini berusia lebih 700 years dan dinamakan 'carta kuno'. Dijumpai tertanam di kawasan makam Raja China. Panduan ini juga menjadi ikutan beribu-ribu pasangan hb n wife seluruh dunia dan semakin popular apabila ramalan carta ini 99% tepat.

Carta ni, terdiri daripada petak usia wife, dan bakal bulan kelahiran baby.
1st step is to define month of baby birth and samakan dengan ur age sekarang.
Eg: jika u mahu melahirkan baby boy pada tahun hadapan (2009) pada usia 27 tahun, pilih bulan yang menunjukkan kemungkinan baby yang dilahirkan adalah boy. So bulan yang dianggap sesuai untuk deliver baby boy ialah: Februari, April and July to Oktober.
Jika anda ingin melahirkan anak pada bulan Oktober , anda perlu berusaha 9 @ 10 months sebelum itu iaitu pada Disember 2007 hingga Januari 2008.

* i had test carta ni pada my momma, daripada 6 orang anaknya, hanya seorang sahaja yang tersasar. n untuk diri sendiri pun dah cuba...hasilnya betul...lahirlah ATHIRAH FARZANA...n for second baby ni pun...alhamdulillah, bila scan jantina...hasilnya adalah seperti pada carta ni jugak..baby boy, insyaallah..... kesimpulannya, try lah..tetapi jangan lupa, walau apa pun yang kita rancangkan..yang menentukannya ialah ALLAH swt. Selamat mencuba..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...