VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Tuesday, May 3, 2011

kawin dan premium beautiful


entry pada hari ini khusus buat bakal-bakal pengantin yang sedang menghitung hari untuk menjadi seorang isteri...:)
for sure dah tempah baju pengantin n segala-gala persiapan lain kan..
ok, apa kaitannya premium beautiful ni dengan u olls nak jadi raja sehari kan???

ada kaitannya...



ni nak cerita pengalaman saya pada hari bersejarah tu...pada hari tu, saya belum memiliki  sepasang pakaian ajaib ni (sebenarnya time tu saya tak tau pun kewujudan premium beautiful ni)..so pakai korset yang dah disediakan di kedai, baju pun sewa je.. nak tahu apa jadi bila kita pakai korset yang disediakan di kedai tu? rasa ketidak selesaan bermaharajalela..time try tu memang la tak rasa ketidakselesaan tu, sebabnya kita try sekejap saja.. tapi bila dah pakai sepanjang hari tu, kembung sana, kembung sini.. (jangan lupa ya, majlis kita tu sepanjang hari)..hehe..baru lah tahu, kalau  x percaya silalah try. :)

ok, yang di atas tu kes pertama,

kes seterusnya pula ialah....kepada anak-anak dara yang nak melangsungkan perkahwinan tu jugak...yang mana dah try sedaya upaya untuk mengecilkan (berdiet & berusaha untuk menguruskan badan) untuk hari bersejarah anda, tetapi malangnya usaha anda tu "agak gagal" :) maka bolehlah anda menggunakan premium beautiful ni untuk menangani masalah tersebut. kenapa saya cakap begitu?? ya! kerana hasil/kesan yang anda perolehi adalah serta-merta. selesai saja pakai for the first time tu pun, body anda akan terus terbentuk.

jadi di sini, sangatlah tidak rugi jika anda  memilikinya sebelum menjadi raja sehari, bukan sekadar dipakai untuk hari bersejarah tu saja, tetapi sampai bila-bila pun..

~hubungi saya segera untuk memiliki pakaian dalam pembentuk badan ini~
017-4667124

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...