VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Friday, May 6, 2011

FIR - kelancaran aliran darah

Objektif utama Premium Beautiful - kecantikan badan dan meningkatkan kesihatan.


FIR akan menyebabkan kepanasan tubuh meningkat antara 1-2'C. Dengan adanya pemanasan, mekanisme automatik tubuh akan melakukan reverse aktiviti utk menyejukkan suhu tubuh-dengan mengeluarkan peluh melalui pori-pori kulit. Peluh ini adalah pencampuran air, mineral, asid lemak dan racun-racun dalam tubuh.


Ini membuktikan Premium Beautiful adalah satu cara untuk membuang racun dari badan (Detoksifikasi). Kesan peningkatan suhu badan juga membuat pembuluh darah di kulit melebar.

Akibatnya, peredaran darah menjadi lancar dan memberi zat ke sel-sel tubuh serta pengeluaran sisa metabolisme dari dalam sel dan jaringan menjadi lebih baik. Tekanan darah yang tinggi juga akan menurun ke aras normal. Denyut jantung juga ikut meningkat bermakna bekalan oksigen ke otak dan keseluruh otot juga meningkat. 1'C=jantung bekerja >11 denyutan (jantung lebih cekap berkerja).


Perubahan dalam aliran darah di buktikan dengan imej diatas


0 min - Sebelum memakai PB, tona kuning menunjukkan aliran darah yang lemah.
 
>30 min- Selepas hanya 30min pemakaian, aliran darah bertambah lancar dan suhu badan meningkat -kemunculan tona oren.
 
>60 min-aliran darah keseluruhan badan bertambah lancar dan aktif dengan peningkatan suhu badan yang sekata. (Penghantaran nutrien dan pembuangan toksid lebih cekap, sel-sel lebih aktif menjadikan badan segar, cergas dan ceria)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...