VITAMINS AND SUPPLEMENTS BY FAIRUS ARSHAD

.::BE MY FOLLOWER::.

Thursday, September 29, 2011

Sebab aku pakai premium beautiful




Dua tahun lepas aku menerima berita yang sangat2 sedih. Doktor sahkan bayi dalam kandungan aku dah meninggal. Waktu tu dah 6 bulan setengah dah. Pertama kali dalam hidup aku, aku menangis tiap2 hari sampai la aku habis pantang. Yer..aku berpantang jugak sebab bersalin normal.

Doktor dah buat kajian tapi semua keputusan negative. So, tak dapat dipastikan kenapa bayi tu boleh meninggal. Makcik yang urut aku kata badan aku byk sangat angin. Mungkin jugak sebab tu baby tu terasa sempit. Mungkin betul jugak la..masa aku pregnant tu, selalu gak kena gastrik. Walaupon aku makan ikut time, tapi kena jugak gastrik.

So, bermula dari situlah aku mencari2 produk untuk buang angin sebab makcik tu kata badan aku ni banyak sgt angin kan. Cari punyer cari aku terjumpa Premium Beautiful. Aku baca semua testimonial tentang Premium Beautiful nih. Lepas tu aku baca kebaikan memakainya pulak. Hoh..terus aku berminat sangat2 nak pakai.
 
 

 
Ni antara kelebihan memakai Premium Beautiful :
  • Mengatur kitaran haid secara normal 
  • Menghilangkan sakit sebelum dan semasa datang haid.
  • Melancarkan perjalanan darah.
  • Mengatasi masalah darah haid yang berlebihan atau datang lebih dari hari maksimum (lebih dari 7-8 hari).
  • Memperbetulkan kitaran pusingan haid agar datang setiap bulan pada waktu yang tepat.
  • Mengatasi masalah keguguran (benih perempuan lebih sihat, kuat dan berkualiti)
  • Mengatasi masalah kesukaran mendapatkan zuriat/anak. 
  • Mengeluarkan angin dari badan
  • Mengatasi risiko barah rahim.
  • Mengatasi risiko barah payudara.
  • Membaiki sistem hormon menjadi lebih baik dan sempurna.
  • Menghilangkan masalah jerawat dan melicinkan kulit muka.
  • Seuai untuk remaja perempuan yang baru sahaja mula baligh atau perempuan yang selalu mengalami masalah sengugut, masalah jerawat tumbuh dimuka dan badan kerana hormon tidak menentu.
Yang aku bold kan tu adalah sebab utama kenapa aku nak sangat pakai. Hehe.. 

Hari pertama pakai waktu tu aku nak pergi Putrajaya ada karnival apa ntah. Waktu tu macam terkial2 jugak la nak duduk kena tegak, nak jalan pon tegak semacam.. haha.. tapi memang bagus la..dia membetulkan postur badan kita sebenarnya.

Yang paling aku takleh lupa masa balik dari karnival pergi makan kat kedai mamak. Baru makan sket aku dah nak g membuang..sakit perut macam dah tak tahan sangat. Hahaha.. waktu tu aku fikir dah la kena bukak dulu PB ni. Sempat ke tak ni...takut terkuar terus sblm bukak..Hihihi.. nasib baik sempat. Fuh lega gila.

Seminggu je aku pakai aku rasa dah banyak angin yang kuar dari badan. Sakit pinggang pon dah takde lagi. Yang penting setiap bulan haid datang tepat pada kitarannya. Alhamdulillah.. Dan sebab itu aku dengan yakin nak menjadi agen Premium Beautiful...Yeahhh

Sebenarnya banyak lagi aku nak cerita..tapi aku sambung lain kali lah. Penat nak taip panjang2 ni. Hehe..

Sesiapa yang berminat nak tahu lebih lanjut tentang Premium Beautiful atau nak beli boleh la tinggalkan email/contact no di ruangan komen. Yang pasti u olls takkan menyesal. Hahaha..
 
017-4667124 - fairus
sumber: iela

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...